Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Σήμερα θελήσαμε να συνδυάσουμε για άλλη μια φορά την επανάληψη των χρωμάτων πράσινο- μπλε με τα θέματα της 28ης Οκτωβρίου.


Έτσι κάναμε σε ασκησούλα προγραφής τις δάφνες με πράσινο χρώμα...





και μετά κολλήσαμε μπλε μπαλάκια από χαρτί γκοφρέ στο ΟΧΙ...




Βοηθήσαμε και τα παιδάκια να πάνε να πάρουν τις σημαίες...





Για το τέλος πήρα μια φωτογραφία του Ι. Μεταξά,την πλαστικοποίησα και την έκοψα κομμάτια.Είπα στα παιδιά ότι καταλάθος μου σκίστηκε και θα ήθελα να με βοηθήσουν να την ξαναφτιάξουμε...


Μαρίνος: Κυρία γιατί είναι κομματάκια η φωτογραφία;
Εγώ:Γιατί σκίστηκε.
Μαρίνος:Και πώς σκίστηκε κυρία;
Εγώ: Εγώ φταίω.Δεν την κρατούσα καλά και μου σκίστηκε.
Μαρίνος.(Ενώ έφτιαχνε το παζλ και δεν με κοιτούσε καν.)Εντάξει κυρία αλλά άλλη φορά να προσέχεις και να μη την ξανασκίσεις,εντάξει;










ΤΑ ΡΑ ΤΑ ΤΑΝ..........................



Δύο φωτογραφίες που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε και εσείς για να φτιάξετε το παζλ είναι οι ακόλουθες.(κόψτε τα κομμάτια,μικρά,μεγάλα,πολλά,λίγα, ανάλογα με τις δυνατότητες των παιδιών σας.)Εγώ μιας και έχω παιδάκια 3 ετών το έκανα λίγο εύκολο φτιάχνοντας μόνο 6 μεγάλα κομμάτια.






Ορίστε και τα παιδάκια που είχα φτιάξει πέρσι.(ιδέα της Στέλλας Ντίνου)


 Εγώ επέλεξα να κάνω μόνο δύο παιδάκια.


Τα παιδάκια της Στέλλας...





και τα πατρόν που έφτιαξα εγώ...





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...