Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑΕΙ....

Κυριακή σήμερα,τελευταία μέρα της εβδομάδας και αφού κάναμε κάποιες δουλίτσες στο σπίτι ήρθε η ώρα για ανάρτηση...

Έτσι θα σας άφηνα;Χωρίς να δείτε τι κάναμε όλη την εβδομάδα;

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!! 

Θέμα
ο χρόνος(εποχές,μήνες,ημέρες,ημέρα-νύχτα,εξέλιξη 24ώρου,ώρα-ρολόι)

Αφού είπαμε τα ονόματα των 4 εποχών,παρατηρήσαμε τις εικόνες που χρησιμοποίησα για τον πίνακα με τις ρουτίνες(θα τον δείτε σε επόμενη ανάρτηση),είδαμε τις διαφορές στη φύση ανά εποχή,τις μετρήσαμε και τις χρωματίσαμε...



Το φύλλο εργασίας που χρησιμοποιήσαμε...



Και για να φτιάξω τον πίνακα με τις εποχές χρησιμοποίησα τις ίδιες εικόνες τις οποίες χρωμάτισα με μαρκαδόρους και μετά τις πλαστικοποίησα...






Μετά ήρθε η ώρα να μάθουμε τους 12 μήνες...

Ονοματίσαμε τους μήνες,τους μετρήσαμε και τους χωρίσαμε ανά εποχή...




χρωματίσαμε και το μήνα που έχουμε τώρα...


ακούσαμε το τραγούδι..


Σειρά είχαν οι ημέρες τις εβδομάδας...
Τις ονομάσαμε,τις μετρήσαμε και τις τραγουδήσαμε...




Ώρα και για ασκησούλα προγραφής...



Έπειτα μάθαμε να ξεχωρίζουμε τη μέρα από τη νύχτα...

Είπαμε τραγουδάκια για τον ήλιο και για το φεγγάρι...

ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ...

Φεγγαράκι μου λαμπρό. 
Φέγγε μου να περπατώ.
Να πηγαίνω στο σχολειό.
Να μαθαίνω γράμματα.
Γράμματα σπουδάματα.
Του Θεού τα πράγματα.

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ...

Κάθε πρωί ο ήλιος βγαίνει απ'το σπιτάκι του.
Κάθε πρωί ο ήλιος μου στέλνει ένα φιλί...
Ήλιε ήλιε βασιλιά από που μας ήρθες;
Πες μας στο ταξίδι σου τι άκουσες; τι είδες;
Πρωί πρωί όταν ξυπνώ ανοίγω τα ματάκια μου,τεντώνω τα χεράκια που και γλυκοτραγουδώ.
Ήλιε ήλιε βασιλιά από πού μας ήρθες;
Πες μας στο ταξίδι σου τι άκουσες;τι είδες;
Είδα όμορφα παιδάκια να χτυπάνε παλαμάκια...

(ευχαριστούμε την κυρία Κατερίνα Σταθoπούλου που μας το έμαθε αυτό το τραγούδι πέρσι που την είχαμε στο σχολείο μας)

Κάναμε άσκηση προγραφής...



Αναφέραμε διάφορες ασχολίες που κάνουμε τη μέρα αλλά και άλλες που κάνουμε τη νύχτα...

Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε την εξέλιξη του 24ώρου και βάλαμε τις εικόνες στη σειρά...



Ορίστε και το φύλλο εργασίας σε περίπτωση που θέλετε να το χρησιμοποιήσετε...


Για το τέλος αφήσαμε την ώρα και το ρολόι...
Αδύνατο για την ηλικία μας να μάθουμε την ώρα για αυτό επικεντρωθήκαμε στα βασικά.Μας βοήθησαν πολύ οι παρακάτω πίνακες αναφοράς από την αγαπημένη μας Ανθή Ζήση και την ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά ...









Για φύλλα εργασίας από την Ανθή για την ώρα και τα ρολόγια μπείτε εδώ...

Εμείς σαν μικρότεροι κάναμε ένα πολύ πιο εύκολο φύλλο εργασίας.

Ενώσαμε τα ρολόγια που είναι ίδια...




και κατασκευάσαμε τα δικά μας ρολόγια χειρός...

Κολλήσαμε το παρακάτω ρολόι πάνω σε χαρτόνι,τα παιδιά το ζωγράφισαν και αφού το έκοψαν οι κυρίες τα φόρεσαν όλο καμάρι...








Για να τελειώσει πιο ήρεμα η μέρα μας διαβάσαμε και ένα παραμύθι που μας έφερε η Ηλιάννα...



Αυτά από εμάς...

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!



8 σχόλια :

  1. Μαναράκια....έκαναν και ρολόι!!!!!!!! Μπράβο φιλενάδα μου, ωραίες οι δραστηρίοτητές σας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι ασε...καλα να δεις γελιο οταν παω ν βγαλω φωτογραφιεσ...ακομα δεν εχουν συνηθισει οτι υπαρχει μια τρελη στ χωρο που βγαζει φωτο και καθε φορα που παω να τ βγαλω κοκαλωνουν, με κοιτανε και μ λενε βγαλε με κ μενα κυρια....α και μετα πρεπει ν τη δουν και να την εγκρινουν...ασε κ ενα παραπονο μετα..''κυρια γτ βγαζεις μονο τις ασκησεις μας και οχι εμας;''

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχα...ψυχές μου!!!! Θα συνηθίσουν με τον καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές οι εργασίες σας και όλα όσα κάνετε !!!!!! Μπράβο σας !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!!! πραγματικά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου. Είμαι καινούργια στην παρέα σας και ακόμα πιο καινούργια στο επάγγελμα, οπότε η βοήθεια σου είναι ανεκτίμητη. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν έχεις κάποιο ολοκληρωμένο σχέδιο για το πώς παρουσιάζουμε ένα τραγούδι στα παιδάκια μας για να το μάθουν αν μπορείς να το αναρτήσεις η να μου στείλεις σε email εμένα το πτυχίο μου δεν είναι νηπιαγωγός και είναι η μεγαλύτερη μου δυσκολία αυτό το κομμάτι σε ευχαριστώ πολύ πολύ renahatzidaki@hotmail.com .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!!! πραγματικά πολλά συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου. Είμαι καινούργια στην παρέα σας και ακόμα πιο καινούργια στο επάγγελμα, οπότε η βοήθεια σου είναι ανεκτίμητη. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν έχεις κάποιο ολοκληρωμένο σχέδιο για το πώς παρουσιάζουμε ένα τραγούδι στα παιδάκια μας για να το μάθουν αν μπορείς να το αναρτήσεις η να μου στείλεις σε email εμένα το πτυχίο μου δεν είναι νηπιαγωγός και είναι η μεγαλύτερη μου δυσκολία αυτό το κομμάτι σε ευχαριστώ πολύ πολύ renahatzidaki@hotmail.com .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια και καλως ηρθες στον κοσμο μου...δεν θα σε μπερδεψω με συνθετες διαδικασιες μαθησης...με μια φραση θα το καταλαβεις ''επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως'' ....το λετε μια φορα και αν για καποιο λογο θες εσυ να το μαθουν απεξω το λετε και το ξανα λετε ξανα και ξανα....τωρα περα απο αυτο μπορειτε να το κανετε εικονολεξο....να το γραψεις σε ενα χαρτι με καποιες λεξεις να λειπουν και να τις ζωγραφισετε..μπορειτε να το κανετε και δραματοποιηση...μπορειτε να το εικονογραφησετε....εαν εχεις μεγαλα παιδια μπορειτε να βρειτε ομοιοκαταληξιες αν υπαρχουν η να βρειτε αντιθετες λεξεις αν υπαρχουν..να βρειτε λεξεις με θετικο νοημα η αρνητικο αν πχ ειναι τραγουδι για τον πολεμο η την ειρηνη...αυτα μ ερχονται τωρα....ελπιζω να σε βοηθησα...για οτι αλλο χρειαστεις βοηθεια μου στελνεις ειτε μηνυμα στο email μου που υπαρχει πανω στην καρτελα που λεει επικοινωνια ειτε αφηνεις σχολιο εδω...μεχρι να τ ξαναπουμε σου στελνω πολλα φιλια

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...