Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΗΜΕΡΑ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ-ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥΣ....

Καλησπέρα....τι μου κάνετε;Ελπίζω όλοι να περνάτε ένα όμορφο σαββατοκύριακο...

Πριν λίγο μια φίλη μου με πήρε τηλέφωνο και μου θύμισε ότι σε λίγες μέρες πλησιάζει η γιορτή του Άγιου Βαλεντίνου.Μπορεί να μην είναι νηπιαγωγός αλλά σαν φίλη μου που είναι την έχω βάλει στο τρυπάκι των κατασκευών.Έτσι αρκετές μέρες πριν μου είπε να της προτείνω κατασκευές για τις 14 Φλεβάρη...

14 Φλεβάρη.Μια μέρα που άλλοι την αποδέχονται σαν μέρα για να εκφράσεις την αγάπη σου σε αγαπημένα πρόσωπα και άλλοι την βλέπουν σαν μέρα ''εμπορικοποίησης'' της αγάπης που τα μαγαζιά με είδη δώρων για αυτή τη μέρα κάνουν χρυσές δουλειές...

Η δική μου άποψη τείνει περισσότερο προς την δεύτερη επιλογή.Αυτός είναι ο λόγος που δεν αγοράζω τίποτα για δώρο εκείνη τη μέρα αλλά τα φτιάχνω μόνη μου...

Κάποιο συνάδελφοι δεν την αναφέρουν αυτή τη μέρα στα σχολεία.Δεν είμαι αντίθετη σε αυτό φυσικά.Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει και ότι νιώθει ότι του ταιριάζει.Για μένα είναι μια ευκαιρία εκείνη τη μέρα να μιλήσουμε για την ΑΓΑΠΗ γενικά που είναι ένα τόσο όμορφο συναίσθημα.Την αγάπη που όλοι τη χρειαζόμαστε στη ζωή μας.Την ΑΓΑΠΗ προς τους γονείς μας,την ΑΓΑΠΗ προς τους φίλους μας,την ΑΓΑΠΗ προς τους συγγενείς μας,την ΑΓΑΠΗ προς τους δασκάλους μας,την ΑΓΑΠΗ προς τα ζώα,την ΑΓΑΠΗ προς το περιβάλλον κτλ κτλ...

Διάλεξα κάποιες κατασκευές από το διαδίκτυο που μπορούν να σας φανούν χρήσιμες γι αυτή τη μέρα.(Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από τις δικές μου κατασκευές)

αυτό το γλυκούλι μανταλάκι το είχα φτιάξει και εγώ πέρσυ...




























και μερικά φύλλα εργασίας από την αγαπημένη Τάνια Μάνεση ...






αλλά και από ξένο site...






και το γνωστό παιχνίδι bingo προσαρμοσμένο σε αυτή τη μέρα...




και άλλο ένα ενδιαφέρον παιχνίδι που συνδυάζει και τα μαθηματικά...



Όμορφες χρωμοσελίδες...

















Γράψτε μηνύματα αγάπης...







Για έξτρα ιδέες επισκεφτείτε τη σελίδα μου στο pinterest κάνοντας κλικ εδώ...


ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ...!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...