Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΑΚΙ ΜΟΥ!!!

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τότε που γεννήθηκε αυτό το μπλογκ και ούτε που το κατάλαβα...(έτσι δεν λένε όλες οι χαζομαμάδες όταν μεγαλώνουν τα παιδάκια τους;)

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΛΟΙΠΟΝ....


Μέσα σε έναν χρόνο...

  • έγιναν 212 αναρτήσεις...
  • 581 σχόλια...
  • οι προβολές της σελίδας έφτασαν τις 286144
  • τα μέλη του μπλογκ 137...
  • πήραμε 8 βραβεία από τα μπλογκς 11 συναδέλφων...

και όλα αυτά έγιναν με τη δική σας αγάπη,βοήθεια,ενδιαφέρον που δείξατε σε αυτή μου την προσπάθεια...

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δεν είναι αρκετό...




Για να θυμηθούμε μερικές στιγμές της Νηπιαγωγού από τα Πέντε...

Η πρώτη ανάρτηση είχε θέμα την λαϊκή αγορά που ήταν και το θέμα με το οποίο ασχολήθηκα στο πρώτο έτος της πρακτικής μου άσκησης.(κλικ εδώ)

Η ανάρτηση με τις περισσότερες επισκέψεις(10266 στον αριθμό) ήταν η φθινοπωρινή διακόσμηση της τάξης μας(κλικ εδώ)

Η ανάρτηση που έμεινε παραπονεμένη με τις λιγότερες προβολές(17 στον αριθμό) ήταν η κατασκευή καρουζέλ που είχαμε φτιάξει όταν ασχολούμασταν με το λούνα παρκ...(κλικ εδώ)

Αγαπημένες μου αναρτήσεις...

Η περσινή μας σπορά(κλικ εδώ)


οι δράσεις μας σχετικά με τη γιορτή του Πολυτεχνείου...(κλικ εδώ)





τρόποι για να φτιάξετε τα δικά σας υλικά(κλικ εδώ)

τα χιονανθρωπάκια μας από χαρτί
(κλικ εδώ)


οι φάτνες μας από χαρτίκουτα...
(κλικ εδώ)


η κατασκευή φάρου
(κλικ εδώ)


η ομαδική εργασία για τα μέσα μεταφοράς
(κλικ εδώ)


το φθινοπωρινό μας δεντράκι που είναι και η πιο πρόσφατη κατασκευή μας...
(κλικ εδώ)


και πολλές πολλές άλλες...
(άλλωστε αν δεν παινέψει η κουκουβάγια τα παιδιά της....)

Σας ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για όλη την αγάπη που έχετε δείξει στο μπλογκ μου...


και μιας έχουμε γενέθλια θυμηθείτε...

κάρτες γενεθλίων για αγόρια εδώ...
κάρτες γενεθλίων για κορίτσια εδώ...
κάρτες φτιαγμένες από εμένα εδώ...

5 σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...