Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

το τρένο

Τη δεύτερη χρονιά της πρακτικής μου άσκησης είχαμε θέμα το τρένο.Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τρένο,πως είναι εξωτερικά αλλά και εσωτερικά,πώς το χρησιμοποιούμε και εάν έχουν μπει ποτέ σε τρένο.Τους είπα πως όταν ήρθα το πρωί στο σχολείο βρήκα έναν φάκελο που είχε μέσα δωροκάρτες για ένα ταξίδι με τρένο.Έδωσα σε κάθε παιδί από μία και έγραψε πάνω το όνομά του.Έπειτα ένας ένας μου έλεγε που ήθελε να ταξιδέψει και τοποθετούσαμε τη δωροκάρτα στο αντίστοιχο σημείο στο χάρτη.






Τους έδειξα εικόνες από διάφορα τρένα,παλιά και καινούρια,και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το γενεαλογικό δέντρο ενός τρένου σύμφωνα με την παλαιότητα του κάθε τρένου...



Σε δύο χαρτόνια είχα κολλήσει φωτογραφίες με επαγγέλματα σχετικά αλλά και άσχετα με το τρένο. Μπροστά στα παιδιά υπήρχαν φωτογραφίες από αντικείμενα που ήταν σχετικά με τα επαγγέλματα που είχα κολλήσει στα χαρτόνια.Το κάθε παιδί σηκωνόταν διάλεγε ένα επάγγελμα από τις φωτογραφίες το ονόμαζε και διάλεγε ποιο αντικείμενο του ταιριάζει και το κολλούσε δίπλα του.Τέλος έλεγε αν το συγκεκριμένο επάγγελμα σχετίζεται με το τρένο ή όχι.Αν είχε σχέση το ένωνε με την κεντρική εικόνα του τρένου.


Μετά αφού είχαμε κουραστεί λιγάκι θέλαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας βαγόνια από άχρηστα υλικά(χαρτάκια,καλαμάκια,κουμπιά,καπάκια,κορδέλες,σύρματα πίπας,πρόσωπα από εφημερίδες) για να χαλαρώσουμε.Στο τέλος τα ενώσαμε όλα μαζί και φτιάξαμε ένα μεγάλο στριφογυριστό τρένο...













Φυσικά δεν θα μπορούσαν να κρατηθούν οι κυρίες  να μη φτιάξουν και τα δικά τους βαγόνια...



Στο τέλος του προγράμματος και αφού είχαμε μάθει τόσα πολλά για τα τρένα παίξαμε ένα επιδαπέδιο χωρισμένοι σε ομάδες ,με εντολές (πχ πήδηξε όσο πιο ψηλά μπορείς,κάνε όπως σφύριζε παλιά το τρένο) αλλά και ερωτήσεις-αποφάσεις(τι πρέπει να έχουμε για να ταξιδέψουμε με τρένο; απ. εισιτήριο  πως λέγεται ο κύριος που ελέγχει τα εισιτήρια; απ. εισπράκτορας).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...