Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ...

Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ



Τσαντάκι για τη μανούλα με δίπλωμα καλύτερης μαμάς  φυσικά...







 
 Στο κάτω μέρος τα παιδιά ζωγράφισαν για τη μανούλα τους!!!





















το πατρόν για το τσαντάκι








και το δίπλωμα






τουλίπα με ποίημα για τη μανούλα από το άλλο τμήμα των μεσαίων της κυρίας Χριστίνας και της κυρίας Παρασκευής.








και το πατρόν για το λουλούδι






και μία κάρτα-φόρεμα από τη συνάδελφο μου Ειρήνη  Παδουβά



  Μία τέτοια έδωσα και εγώ στη μαμά μου για χρόνια πολλά!!!























Ένα ωραίο βιβλίο που διαβάσαμε το οποίο έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα είναι το...




2 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίες οι δραστηριότητες που παρουσιάζεις Φαίη!
    Θα περνάω συχνά απο το blogοσπιτάκι σου!
    υγ:Ξέρεις κι εγώ απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου το μόνο επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω ήταν αυτό :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ομοιοπαθουσα δηλαδη...να περνας και να μ λες τη γνωμη σου...σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

    υγ.καλοδεχουμενη και η αρνητικη κριτικη... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...