Μαθαίνοντας για την αίσθηση της ακοής συνεχίσαμε να διαβάζουμε το βιβλίο
- Εντοπίσαμε τα αυτάκια μας στο κεφάλι μας
- Τα μετρήσαμε
- Τα τεντώσαμε,αφού πρώτα κλείσαμε τα στοματάκια μας για λίγο μόνο, για να ακούσουμε διάφορους ήχους από το παράθυρο της τάξης μας(ακούσαμε αυτοκίνητα,μηχανάκια,ανθρώπους να μιλάνε και ξαφνικά ''κυρία άκου,αυτό που κάνει ίου ίου''δηλαδή ένα ασθενοφόρο)
- Κλείσαμε και τα αυτάκια μας για να δούμε αν θα ακούμε την κυρία να ψιθυρίζει. ''Κυρία πιο δυνατά,δεν ακούω''
- Είπαμε κιόλας ότι δεν κάνει να φωνάζουμε,τσιρίζουμε κτλ γιατί κάποια στιγμή θα πονέσουν τα αυτάκια μας και δεν θα λειτουργούν
Έπειτα παίξαμε ένα παιχνίδι αναγνώρισης ήχων(ασθενοφόρο,πιάτα που σπάνε,βρύση που τρέχει,καμπάνες κ.ά) απο το βιβλίο με cd
αλλά και φωνές ζώων από το βιβλίο
Ένα άλλο παιχνίδι που παίξαμε ήταν να κλείσουμε με ένα μαντήλι τα μάτια των παιδιών και εγώ να χτυπάω κάποιο σημείο μέσα στην τάξη πχ ντουλάπα,τραπέζι,τοίχο,και τα παιδιά χρησιμοποιώντας μόνο την αίσθηση της ακοής να προσπαθούν να κατευθυνθούν προς το σημείο από όπου ακουγόταν ο ήχος.
Για το τέλος,μιας και τα περισσότερα από τα φετινά μου παιδιά μου ήρθαν εντελώς αδούλευτα(ηλικίας 3 ετών),έφτιαξα το παρακάτω εύκολο φύλλο εργασίας γιατί σύμφωνα με το επίπεδό μας πρέπει να ξεκινήσουμε από τα πιο απλά.Έπρεπε να κυκλώσουμε όσα αντικείμενα βγάζουν ήχο!!!
Χρησιμοποιήσαμε το κίτρινο χρώμα γιατί ήταν το χρώμα της εβδομάδας και για να το εμπεδώσουμε το χρησιμοποιούσαμε παντού!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου