Πριν λίγες μέρες γνωρίσαμε άλλα δυο ζωάκια της αυλής...Το άλογο και το γαϊδουράκι...Μοιάζουν πολύ γι αυτό και είπαμε ότι είναι ξαδερφάκια...
Διαβάσαμε για τα δύο αυτά ζώα από το παρακάτω βιβλίο...
Αφού είπαμε και τι φοράνε στα ποδαράκια τους τα άλογα και μιας και τους είχα φέρει και αληθινό πέταλο να το δουν από κοντά, κάποιοι αυθόρμητα προσπάθησαν να το βάλουν στο δικό τους πόδι...
Από την περασμένη εβδομάδα πιάσαμε και ψαλιδάκι...Πάντα έχοντας στο μυαλό μας τους κανόνες του ψαλιδιού κόψαμε σε μικρά κομμάτια λωρίδες από γκρι χαρτόνι για να κολλήσουμε πάνω στο γάιδαρο...
Μιας και αυτή τη βδομάδα μάθαμε τον αριθμό ένα είπα να τον συνδυάσουμε με τα δύο ζωάκια.Έτσι τους έφτιαξα το παρακάτω φύλλο εργασίας...
Διαβάσαμε για τα δύο αυτά ζώα από το παρακάτω βιβλίο...
Αφού είπαμε και τι φοράνε στα ποδαράκια τους τα άλογα και μιας και τους είχα φέρει και αληθινό πέταλο να το δουν από κοντά, κάποιοι αυθόρμητα προσπάθησαν να το βάλουν στο δικό τους πόδι...
Είπαμε ότι το πέταλο του αλόγου οι άνθρωποι το θεωρούν τύχη γι αυτό και πολλοί έχουν ένα μέσα στο σπίτι τους.Έτσι τους έδωσα το παρακάτω φύλλο εργασίας για να βρουν τα κρυμμένα πέταλα και να τα ζωγραφίσουν με μπλε χρώμα,έτσι για να κάνουμε και μια επανάληψη στα χρώματα..
Από την περασμένη εβδομάδα πιάσαμε και ψαλιδάκι...Πάντα έχοντας στο μυαλό μας τους κανόνες του ψαλιδιού κόψαμε σε μικρά κομμάτια λωρίδες από γκρι χαρτόνι για να κολλήσουμε πάνω στο γάιδαρο...
Μιας και αυτή τη βδομάδα μάθαμε τον αριθμό ένα είπα να τον συνδυάσουμε με τα δύο ζωάκια.Έτσι τους έφτιαξα το παρακάτω φύλλο εργασίας...
- Γράψαμε το 1 πατώντας πάνω στις γραμμούλες.
- Αναγνωρίσαμε τον αριθμό ένα πάνω στις σέλες των αλόγων.
- Μετρήσαμε και ζωγραφίσαμε 1 μόνο γαϊδουράκι.
Παίξαμε και παιχνίδι με κάρτες ,τουβλάκια και ξυλομπογιές για να εμπεδώσουμε καλύτερα τον αριθμό ένα αλλά να κάνουμε και επανάληψη στα χρώματα...
αναγνωρίσαμε τον αριθμό 1
βάλαμε πράσινα,πορτοκαλί,κίτρινα και γαλάζια αντικείμενα πάνω στην καρτέλα με τον αριθμό 1
Μετά δυσκόλεψε το παιχνίδι.αφαιρέθηκαν 2 από τις 3 κάρτες με τον αριθμό 1 και προστέθηκαν κάρτες με άλλους αριθμούς και η διαδικασία επαναλήφθηκε...Παρά τις ζαβολιές τις κυρίας τα παιδιά βγήκαν νικητές...
Αφού κουράσαμε το μυαλουδάκι μας ώρα για τραγούδια....
προτεινόμενες κατασκευές για τα δύο ζωάκια από το διαδίκτυο...
για το άλογο...
για το γαϊδουράκι...
Όποια/ος συνάδελφος αναγνωρίζει στις παραπάνω εικόνες δική του κατασκευή να σχολιάσει από κάτω ώστε να προσθέσω στη φωτογραφία το δημιουργό της.
Τα ζώα είναι το αγαπημένο θέμα των παιδιών και ποτέ δεν βρίσκω χρόνο να το κάνω...Μου βάζεις ιδέες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία Φαίη. Περισσότερο μου άρεσαν οι μαθηματικές σας δραστηριότητες και τα κοψιματάκια...Αν και αρχή...μια χαρά τα βλέπω. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρια μου τα ζωα τα λατρευουν τα παιδια γι αυτο ν δεν εχεις χρονο και θες να τ κανεις φτιαξε προγραμμα και καντε τα αν δυο μια φορα τη βδομαδα.πχ γατα-σκυλος,προβατο-κατσικα,τιγρης-λιονταρι κτλ.κανε μια συζητηση με τα παιδια και καθιερωστε μια μερα που θα την ονομασετε η μερα των ζωων...Σουλτανα μου εμεις με τη συναδελφο να δεις ποσο εκπληκτες μειναμε την περασμενη φορα που τους δωσαμε πρωτη φορα το ψαλιδι...ειναι λες και εχουν γεννηθει για να κοβουν!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή