Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΕΡΑΜΙΔΙ...

Το περσινό πασχαλινό  δωράκι μας για τα παιδιά ήταν κεραμίδια με αγιογραφίες...Θέλει δουλειά αλλά το αποτέλεσμα είναι φανταστικό.

Πώς τα φτιάξαμε;

Πήραμε τα κεραμίδια και τα σπάσαμε στο μέγεθος που θέλαμε...
Εκτυπώσαμε σε απλό φωτοτυπικό  χαρτί  τις φωτογραφίες που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης στο μισό της σελίδας.
Με έναν αναπτήρα κάψαμε τις φωτοτυπίες για να δώσουμε την αίσθηση του παλιού.
Μετά με ατλακόλ κολλήσαμε την εικόνα πάνω στο κεραμίδι.
Για πιο ωραία εμφάνιση περάσαμε και την φωτοτυπία αλλά και το κεραμίδι με αραιωμένο νες καφέ.
Στο τέλος,αφού στέγνωσε ο καφές περάσαμε όλο το κεραμίδι και τη φωτοτυπία με ατλακόλ για να έχει μια γυαλάδα....

Οι φωτογραφίες αδικούν το αποτέλεσμα αλλά τότε δεν είχα φωτογραφική μηχανή.Πάρτε όμως μια ιδέα...

αριστερά η εικόνα έχει περαστεί με νες καφέ ενώ δεξιά όχι...





Ε είπα να κρατήσω και εγώ μια να βάλω στο τζάκι μου...





Ορίστε και οι εικόνες που χρησιμοποίησα...








6 σχόλια :

  1. μου αρέσει πάρα πολύ σαν δραστηριότητα!!!όμως έχω μια απορία..που μπορώ να βρω κεραμιδι??είναι ακριβο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω ετυχε να τ εχω αμα ενα σπιτι που χτισαμε κ περισσεψαν...αλλοι συναδελφοι που εχω μιλησει μαζι τους τους τ εχουν φερει γονεις που ασχολουνται με οικοδομικα υλικα.τωρα για να τ αγορασεις δεν εχω ιδεα ποσο μπορει ν κανουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη χειροτεχνία είναι αυτή!!! Πόσο πρωτότυπη και ξεχωριστή.. Πολλά πολλά μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστω πολυ..ειναι και κατι που πιστευω μενει στο σπιτι....ειναι ωραιο και για δωρο...τοτε εφτιαξα και καποια για συγγενεις και φιλους να φανταστεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ομορφα! Γεια στα χέρια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφια μου σ ευχαριστω πολυ...Αν σ ειναι ευκολο να βρεις κεραμιδια δοκιμασε το και θα εκπλαγεις με το ομορφο αποτελεσμα....το μονο δυσκολο ειναι να καταφερεις ν σπασεις τ κεραμιδια στο σχημα που θες...ολα τ αλλα ειναι ευκολα...καις την εικονα,την κολλας στο κεραμιδι,περνας νες καφε,στεγνωνει,περνας ατλακολ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...