Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΚΑΡΤΕΣ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...

Κάθε παιδί όταν έχει γενέθλια και κάνει και πάρτυ στο σχολείο περιμένει πώς και πώς το δώρο του από τις δασκάλες του και τους συμμαθητές του.

Εμείς φτιάχνουμε έναν όμορφο φάκελο και τα παιδιά βάζουν όλη τους την αγάπη μαζί και το ταλέντο τους σε μία ζωγραφιά δώρο για τον φίλο τους που έχει γενέθλια.

Ήδη σας έχω δείξει ότι έχω μαζέψει από το διαδίκτυο για ιδέες για κάρτες γενεθλίων για αγόρια ΕΔΩ και για κάρτες γενεθλίων για κορίτσια ΕΔΩ...

Δείτε τώρα κάποιες κάρτες που έχω φτιάξει εγώ κατά καιρούς σε παιδάκια της τάξης μου...









Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε κάποια από τις παρακάτω χρωμοσελίδες ,να τη ζωγραφίσετε και ή να την κολλήσετε σαν εξώφυλλο της κάρτας ή να την βάλετε μέσα στο φάκελο μαζί με τις ζωγραφιές των παιδιών και από πίσω να γράψετε τις προσωπικές ευχές για το παιδί...







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...