Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

ΣΠΟΡΑ(ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΡΑΚΤΕΡ)


Καλησπέρα σε όλους. Τι κάνετε; Κρυώνετε λίγο τις τελευταίες μέρες ε; Εγώ να δείτε

Η αλήθεια είναι ότι έχουμε καιρό να τα πούμε και λυπάμαι πολύ γι’ αυτό. Σήμερα όμως εκεί που έψαχνα κάτι στις φωτογραφίες του κινητού  μου, έπεσε το μάτι μου σε κάτι φωτογραφίες από την κατασκευή μας για τη σπορά που έχω ξεχάσει να σας δείξω και ντροπή μου!!!(την ιδέα και το πατρόν μας το έδωσε η συνάδελφος Aναστασία Παππούλη)

Έτσι, πριν ξεκινήσουν οι χειμωνιάτικες αναρτησούλες καμαρώστε τι σωστοί αγρότες που είμαστε!!!

ΘΕΜΑ:ΣΠΟΡΑ(Κατασκευή τρακτέρ)

Τα παιδιά έβαψαν ρολά από χαρτί υγείας



Οι κυρίες έκοψαν τα υπόλοιπα κομμάτια του τρακτέρ και τα παιδιά κόλλησαν τις ρόδες…(στο εσωτερικό της ρόδας έχουμε βάλει και χαλικάκια ώστε να μη γέρνει το τρακτέρ μας)



Τα παιδιά φύτεψαν τις φακές σε κυπελάκι από γιαούρτι, τα πότισαν και τα αφήσαμε να μεγαλώσουν.



Όταν μεγάλωσαν λιγάκι οι κυρίες τα κόλλησαν στο τρακτέρ τους και τα παιδιά τα πήραν σπίτι τους για να συνεχίσουν την φροντίδα της σποράς τους.






Είναι υπέροχα δεν συμφωνείτε;Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πάντως και δεν έβλεπαν την ώρα να τα πάρουν στο σπίτι...

Το πατρόν που μας έδωσε η συνάδελφος...
(εγώ το έκανα με το χέρι αλλά εσάς ίσως σας φανεί χρήσιμο)


Παλαιότερες αναρτήσεις για τη σπορά...

Κατασκευή χωραφιού ΕΔΩ...
Εξέλιξη χωραφιού ΕΔΩ...
Κατασκευή Φυτρούλη και πείραμα ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...