Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Πέρσι σαν καινούρια στο επάγγελμα όταν ήρθαν τα Χριστούγεννα δεν έκανα τίποτα άλλο εκτός από το να ψάχνω στο διαδίκτυο για διάφορες ιδέες για κατασκευή χριστουγεννιάτικης κάρτας.Όλη μέρα αποθήκευα εικόνες είτε από το google είτε από το group νηπιαγωγών και τον Παιδικό Πλανήτη που είμαι μέλος στο facebook.Δύσκολο να θυμάμαι ποιανού ήταν η κάθε ιδέα γι' αυτό αν κάποια συνάδελφος δει στις παρακάτω εικόνες δική της κατασκευή να το αναφέρει στα σχόλια για να προσθέσω το όνομα της κάτω από την εικόνα.Ελπίζω να σας αρέσουν και να σας εμπνεύσουν για τις φετινές σας κάρτες.

Ας ξεκινήσουμε με 4 κάρτες της συναδέλφου μου Ειρήνης Παδουβά...Δουλεύουμε μαζί στον Παιδικό σταθμό και δεν σταματά να με εκπλήσσει κάθε φορά με της φανταστικές της ιδέες.(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.Έτσι δεν λέει ο λαός;)


τα πατρόν...






τα πατρόν...





Άλλες δύο ιδέες για κάρτες που είδα στο διαδίκτυο και προσπάθησα να τις αναδημιουργήσω είναι οι παρακάτω.



το αποτέλεσμα μετά από τη δική μου παρέμβαση...




Κάρτες πολλές...ωραίες κάρτες...






















Και τώρα κάποιες κάρτες με πατρόν...



















Τις καρτούλες με τα πατρόν θυμάμαι ότι τις βρήκα στο μπλογκ της Μαρίας...

8 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίες ιδέες αλλά λάτρεψα την πρώτη! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμενα μ αρεσει πολυ αλλα θελει αρκετο χαρτονι..δεν αξιζει να την κανεις και πολυ μικρη...καλη εβδομαδα και σε σενα!!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω αρχίσει την έρευνα για γουστόζικες χριστουγεννιάτικες κατασκευές και αποθηκεύω συνέχεια. Μόλις είδα την πρώτη κατασκευή με τα κεράκια τρελάθηκα Βάλε σε παρακαλώ το πατρόν να αρχίσω να δουλεύω!!!!! Σε παρακαλώ!!!!!! Επίσης έχω χάσει το πατρόν για ρόδι (όπως στη κατασκευή με το μπλε χαρτόνι). Μήπως έχεις κανένα; Θα σου ήμουν ευγνώμων... Φιλιά-Η δασκάλα της Α'-ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ που σ αρεσαν.εβαλα τα πατρον.για το ροδι δεν εχω πατρον γτ οπως εχω πει οι παραπανω κατασκευες δεν ειναι δικες μου.μπορεις ομως να βγαλεις το πατρον απο εδω http://www.google.gr/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.axortagos.gr%2Ftsompanis-kai-rodi.html&h=0&w=0&sz=1&tbnid=rVMMJ1AgevqKrM&tbnh=192&tbnw=262&zoom=1&docid=0Lo3bUu2Qm_vDM&ei=dSGBUon6BueX1AXE0oGABg&ved=0CAEQsCU

      Διαγραφή
  3. Σ΄ ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τον κόπο που έκανες! Θα φτιάξω μία κάρτα με τα κεράκια μόνη μου, για να δω αν είναι δύσκολη και χρονοβόρα. Μην ξεχνάς ότι οι μαθητές μου είναι μικροί. Θα περιμένω με αγωνία τις δικές σου προτάσεις και συμβουλές για το θέμα: χριστουγεννιάτικες κατασκευές! ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τα δικα μου τριχρονακια ειναι...στην ετικετα χριστουγεννιατικες κατασκευες εχω και δικες μου καρτες και δικες μου κατασκευες...τ δεντρακια απο κουκουναρια ειναι οτι πρεπει γι αυτη την ηλικια

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...